Momy9861 Kızlar 15+5 olduk bugün. Son 1 2 haftadır midem aşırı şişkin duruyor, yediklerimi hazmediyorum bence ama değişik bi şişkinlik. Sizdede oluyo mu
Annesinin1tanesi Momy9861 15+3 olduk bizde gebelikten önce tek öğün beslenen biriydim akşamları her yemekten snra istifra ediyorum midem yemeği kabul etmiyor ne yapcam bilmiyorum öyle gün içinde meyveyle geçiştiriyorum ama akşamları mecbur bebek için bir iki lokma yemek istiyorum o da brnmdan geliyor
Hulo2105 Momy9861 bende de oluyor 2-3 gün aşırı şişiyorum karnım 6 aylık gibi oluyor ama gaz çıkınca büyük wc mi yapınca iniyor rahatlıyorum😂
Gizem9688 Momy9861 aksamlari ekstra siskinlik oluyor. Çatlayacak gibi oluyor karnim gunduz hic belli degil aksam 9 aylik hamile gibi şişiyor
Gizem9688 Annesinin1tanesi benim de ayni. Gun icinde hic siskinlik mide bulantisi falan yok. Aksam oldu mu 2 lokma yemek yiyim cogunlukla kusuyorum. Ya da cok kotu oluyo midem. Kusmayayim da bebeğe 2 gr vitamin gitsin diye 9 da uyuyorum
Annesinin1tanesi Gizem9688 umarm bu günleri hemen atlatırız gerçekten yemek yemek hiç Bu kadar işkence gbi gelmemişti az midemde dursn diyorum sıkıyorum ama imknsz. İkinci gebeliğim resmen beni yerle bir etti 🤷🏻♀️🤭
Gizem9688 Annesinin1tanesi benim ilk bebek. Asla 2.si olmayacak türden 😂 allah saglikla kucagimiza almayi nasip etsin bunu. Bir daha hamilelik mi yooo
Annesinin1tanesi Gizem9688 Aminn 🤲🏻 ilkini unutuyoruz snra tekrar istiyoruz işte 🤭 sağlıklı olsunlar yeter ki geçer bu günler 🥰
Gizem9688 Annesinin1tanesi amiin tabiki saglikli olsun da hic onemli degil. Ben cok evham yapiyorum kafayi yicek gibi