Zeynp08 Kızlar doktor bana decavit ve gyno ferro sanol ilaçlarını verdi dün ilk kez içtim sabah dışkım koyu yeşildi sizce normal mi yani sizde de böyle bir durum oldu mu
Newmommyy Zeynp08 ben de çok korkmuştum aynı demir ilacını kullanıyoruz doktor da hemşire de yeşil ve siyah gaita yapar dedi. Kabız değilim hiç değilse o daha fena. 😅
Hulo2105 Zeynp08 demir ilacı yapıyor maalesef. Bende 3-4 gün üst üste içinde gaz sıkışması ve ishal yaptı o yüzden eğer üst üste içersem 1-2 gün ara veriyorum.
Paronayanne Zeynp08 decavit banada yzmışlardı içeriğinde domuz yağı var dediler bilmiyorum ne kadar doğru sonra değiştirdik biz ilacımızı
Hulo2105 Newmommyy ayy kabızlığı Allah kimseye vermesin ilk başlarla çok çektim. Demir ilacı ishal yaptı mutluyum😂