Gebeliğimde 28. Haftanın içindeyim. 5 gün önce kontrolde doktorum suyumun bir tık fazla olduğunu söyledi. İhtimal vermiyorum ama şeker yğklemesi yapalım tedbir amaçlı dedi ve dün yüklemede 1. Saat tokluk 232 2. Saat tokluk 193 ile gebelik şekerim olduğunu öğrendim. Bence gebelikte yapılması en önemli testlerden şeker yüklemesi. Keşke 2 hafta öncesinde yaptırsaydım diye vicdan azabı çekiyorum. 2 hafta boyunca bebeğimi bol bol şekere maruz bırakmışım. Bence ihmal etmeyin ve haftanız geldiğinde şeker yüklemesini mutlaka yaptırın. Doktorum bekleyelim yükleme için demeseydi 25. Haftada yaptıracaktım🥲 bu arada 2 gündür bakıyorum ve açlık tokluk şekerim hep normal değerlerde o şekilde asla anlamazdım şekerim olduğunu.