ecrinimm34 6 haftalık gebeyim 2. Hamileliğim bu sefer Doktor “Diafol” folik asit önerdi fakat bende yan etki göstermeye başladı 10 gündür kullanıyordum öksürük ve böbreklerimde ağrı oluyor artık kullanmıyorum ilacı sizde kullandinz mi
esraeses ecrinimm34 bende diafol kullandım öyle yan etki olmadı . Başka bir şey dokunmuş olabilir mi ?