Hiçbir şey yiyemiyorum. Su bile içemiyorum midem bomboş ve yemek aklıma gelince midem bulanıyor. Serum vurduracağım. 11 haftalık hamileyim çok zorlanıyorum doktor randevuma da daha var. Böyle bebeğe zarar veriyor muyum diye endişeleniyorum. Benim gibi yeme sorunu olan var mı? Prilam kullanıyordum bıraktım tekrar kullanacağım. Kullanırken de iştahım yoktu. Aşırı iştahsızım. Doktor iştah için ilaç veriyor mu? Çok kötü hissediyorum