Cecemk Merhaba anne ve anne adayları, bebeğin göbek kordonu düşmeden banyo yaptırılması önerilmiyor. Ortalama Bu 10 günlük sürede bebeginizi ne ile temizlediniz ?
Rabisozdmr Cecemk ilk beş gün içinde 1 defa yıkadık. Sonra kulak muayenesi olduk . Daha sonra 12. Güne kadar her gün yıkadık. Göbeği düştü 2 gün yıkamadık. Şuan gayet iyi her gün yıkıyoruz . Güzel uyusun büyüsün diye …☺️
Sihirlimom Cecemk yıkamadan olur mu hiç biz yıkadık valla :) ilk yıkadık 3 gün sonra mı öyle birşey düştü bidaha yıkadık
ElaineBenes Cecemk göbek bağı düşene kadar yıkamadım. O zamana kadar pamukla bir iki sildim o kadar, zaten temiz çocuğum. Göbek bağı düştükten sonra da iki güne bir banyo yaptırıyoruz, onda da şampuan, sabun kullanmıyorum henüz.
Kahverengi Cecemk pamukla sildim zaten kirlenmiyorlar ki miss gibi süt kokuyorlar 😊şimdi yine aynı şekilde yaprım
Cecemk Rabisozdmr aaa süper bir çok yerde düşene kadar yıkamayın diyordu hatta göbek kısmı kuru tutmalısınız gibi …
Aybarssena Cecemk bende göbek bağı düşüne kadar yıkamayı düşünmüyorum zaten misler gibi kokacağına eminim en fazla nemli bir bezle pamukla silerim
Byz0706 Oğlumu hastaneden geldiğimizde yıkamıstık göbek kısmına bezle kapattık ıslanmasın diye sonrasında 7 gün içnde düştü ve yıkamaya devam ettik.
3438FG Göbek bağı düşene kadar yıkamadım. Doktorumuz kesinlikle düşmeden yıkama dedi.Hergün pamuğu sıcak suyla ıslatıp sildim
Musemma06 Cecemk ben hastaneden eve gelir gelmez yıkadım 2.günü 5. Gün de göbek bağı düştü iyi kurulandıktan sonra sorun olacağını sanmıyorum hastanenin kiri pası doğumun yorgunluğunu atar çocuk bence yıkanmalı
nb- Cecemk biz bebeğimle hastanede 2 gece kaldık. 3. gün eve gelince çok detaylı değil ama üstten bi yıkadı annem bebeği. Sonra göbeği düşünce detaylıca köpükleye köpükleye yıkadık zaten 1 haftda düştü :)
biranne__ Cecemk bence doktorların dediğini yapmak gerekir göbek bağı düşmeden ıslak pamukla silinebilir