ecrinimm34 10 gün önce özel bi doktor “Diafol” folik asit onerdi ama bu ilacı kullandgm günden beri çok öksürüyorum gıcık oluyor bogazmda ve böbreklerimde ağrı var ilacı kullanmiyacam artık fakat daha 6 haftalık gebeligme zarar vermemiştir dimi