rumeysarya4 Prensiminannesiyim O kadar güzel bir duygu kiii özellikle kız çocuğu ama dikkat baba aşığı cadılar bazen eşimden kiskaniyorum kızımı 😂😂🤪
Sermec27 rumeysarya4 valla ilk oğlumda yüzüme gerçekten bir güzellik gelmişti tertemizdi ama ikinci ve üçüncü oğlumda yüzüm de sivilce leke ne ararsan vardi 🥰
SmyEsciv rumeysarya4 Ben bu hurafeyi çürütürüm 😂😂 Bebeğim erkek olacak Allah nasip ederse Gebeliğin başından beri yüzümde sivilceler var ve Hatta Çıban çıktı şu anda kendimi hiç güzel hissetmiyorum güzellik katmadığ bence 😂