Gulbahartng Arkadaşlar ben 4 aylık hamileyim ve hiç kilo almıyorum karnım çıkmıyor Sizce normalmi benim gibi olan varmı 55 kiloyum bu arada yaşımda 17
bulutunannesi33 Gulbahartng yasınla ılgılı yrm yapmak komseye dusmez ama umarım hıc pısman olmazsın hayatında 🤲🏻🤲🏻 kılo almamsnda norml bebk ıyıyse skntı yok
Halvaci Gulbahartng normal benimde 4 ayda yoktu 6 dan sonra çıktı diyebilirim hatta şuan bile etrafımdaki kişilere bakarsam oyle çok bir karnım yok ic karnım geniş herhalde
Yavrusuveannesi Gulbahartng ilk aylar da zaten kilo alan hiç duymadım genel de veriliyorlar kusmaktan filan ben son ayıma doğru almaya başladım
Bhr075 Kesin Eminim dunyanin Sonu geliyor artık 17 yas ve hamilelik te nedir yarabim sen sonumuzu hayır et, Gençlerimize akıl fikir ver🥴
Nisanurr 17yi yanlış mi yazdınız anlamadım ama doğruysa 17 yaşında 4 aylık hamile nasıl olunur onuda aklım almadi bişey diyemicem ama yasinla kilonun hiç bir bağlantısı yok
Nazdar72 Gulbahartng bende 17 haftalık hamileyim ve gram bile almadım ama göbek çıkmış kilo almadığım için çok sıkıntı yapıyorum kendime