Kadermiray Her ay bakmayacam umut etmeyecem diyip bu ay yaşadığım nezle markete gidip geldikten sonra kısacık süren karın ağrısı ve akıntı yine hayallere dalmamı sağlıyor sizin var mı belirtiniz 😅
Sinem0135 Kadermiray benim bat 23 güzel bir nezle oldum . Sonra kocaman uçukladım uzun yürümeler de ve yorulunca akıntı . Ara ara kasık ağrısı göğüsler de dolgunlık ve yanma 😂 hakkımız da sağlıklısı ve hayırlısı olsun saldım ben artık ya 😄
Kadermiray Sinem0135 ay aynı inşallah bu defa olur ben ilk hamileliğimde tel belirtim nezleydi inşallah bu defa da öyle olur