Benim çocuklarım da çok korkuyor. Onlar uyanınca bütün gece çöp oluyor zaten. Çocuklar uyanmadı diyelim bu sefer saat 3 te beni uyandırıyorlar 2 saat boyunca uyuyamıyorum, sabah da uykusuz ve korkunç bir baş ağrısı ile uyanıyorum. Bıktık artık, davulla kalkan mı kaldı? Ben de şikayet edicem ama bir şey çıkacağını sanmıyorum.