Aniden başlayan ödem ellerim ayaklarım birden şişiyor. Durup dururken çarpıntım çok oluyor bayılacak gibi hissediyorum kendimi bir yanım hemen doğsun istiyor diğer yanım daha küçük sabret diyor ama berbat durumdayım resmen işkence çekiyorum bebegımı taşırken bunaldım