Reina ya ben de ilk kanda pozitif görünce bir gün sonraya ona randevu alıp gittim. Ben de eşim de doktoruz meslektaşız aynı zamanda. Hoca baktı bebeği gördü sonra biraz bilgi verdi sonra ben çok takip yapmıyorum isterseniz başka yerde de takipli olabilirsiniz dedi. Bize çok tuhaf geldi nasıl takip etmiyor , e kimlerin doğumunu yapıyor o zaman. Tavrı hoşumuza gitmedi ve okuldaki hocama gitmeye başladım.