Bende o aylarımda çok ağır bi grip geçirmiştim gittiğim hastanenin acili deki doktora hamile olduğumu söyledim bana uygun minik dozda antibiyotik ve parol vermişti damardan baya rahatlamıştım bebekte de bi sıkıntı olmadı çok şükür hamilelikte hastalık çok beter geçmiş olsun birde nane limon ve ıhlamur çok tükettim hasta olduğum zamanlar