Tugbakomur 26 haftaligim bende tutuyorum, sahura kadar uyumayıp yiyip içiyorum gündüz de uyuyorum, haftaya kontrolüm var eğer bebek gelişiminde olumsuz bir etkisini görürsem tutmayı bırakırım onun dışında elimden geldiğince tutacam çünkü beni zorlamıyor