Arkadaşlar artık yaşam kalitemi dusurecek boyuta geldi. Sabah yediğim öğlene kadar, öğle yediğim akşama kadar, akşam yediğim yatana kadar ağzıma geliyor sürekli. Midem ekşiyor, koyun gibi geviş getiriyorum resmen. Siz nasıl çare buldunuz bu duruma? Daha 3 ayım var 2 aydır bu sorunla yaşıyorum soda bile içsem geri ağzıma geliyor.