Sdffff58 Tekme attı ve karnımla belim saat 7 den beri ağrıyor kanama yok ama karın ağrım var sizce bişey olmuşumdur merak içindeyim
Senmsii Sdffff58 Bunu doktorumuza danışmanız daha doğru olmaz mı biraz bilinçli olalım saat 7 den beri ağırlıyor diyorsunuz bence hemen doktorunuza ulaşın ve sizi rahatlarsın umarım birşey yoktur 🙏
mor_menekse Sdffff58 geçmiş olsun canım inşallah birşey yoktur. Benim kızımda göbeğime oturmuştu sert şekilde.ama şükür ağrı vs olmadı. Sen bır doktora sor istersen için rahat eder.