Birufakanne Hanımlar 7+5 teyim hafif bir karın ağrım vardı sonra kanamam olduğunu farkettim parlak kırmızı renkte pazartesiye kadar hastaneye gidemiyorum korkmalimiyim. Yada ne yapmam gerek
flowers22 Birufakanne yerleşme kanaması olabilir ilk gebeliğimde bende bir kereye mahsus kan görmüştüm silik şekilde. Mutlaka doktorunuza sormalısınız. Buradan alacağınız bilgilerle olacak iş değil
Serennak Birufakanne bende 5 haftalkdı durduk yerde kanamam oldu kasık ağrım falan yokdu hematoma çıktı bebek iyiydi 3 ay yatdım yani korkma inşallah birşey olmaz korkmak daha fazla zarar bazen
Aysenkyn Birufakanne Yerleşme kanaması döllemeden sonra ilk 14 gün için gerçekli sonraki her kanama düşük riski olarak geçiyor çok dikkat et yat sürekli ama önce acile git
Birufakanne flowers22 haklısınız. Burda kadın doğum acile gidince şikayet ne olursa olsun alttan muayene ediyorlar ilk ve merhametli birine denk gelmezsek hirpalaniyoruz o yüzden acile gitmek istemiyorum mecbur pazartesiyi bekliyicem
Birufakanne Senmsii evet iki defa gittim kontrole keseyi gördüm bebekte iyiydi bir saat önce oldu kanamam durduk yere
Senmsii Birufakanne O zaman bencede yerleşme kanamasidir canım içini ferah tut doktorunu bilgilendir 🙏
Aysenkyn Bence acile git ben 3 hafta boyunca aralıklı kanama ve lekelenme geçirdim defalarca gittim doktoruma bana iğne vurup gönderdi sonra başka bir doktora gittim progrsteron verdi anında kesildi kanamam bu haftalarda her kanama çok önemli