Bebeğim 32 hafta bugün itibariyle oldu dün doktora gittik bebeğin önden gittiğini söyledi suyumun fazla olduğunu bebeğin kilosu 2kg317gr gebelik şekerimde açlık 97 çıkınca tokluk 118di gebelik şekeri çıktı biraz tedirgin oldum acaba bir sorun yaratır mı bu durum bebeğin önden gitmesiyle ?