Dolphin16 ocak 5te doğum yaptım. 55 gün adet gördüm doktora gittim enfeksiyon kaynaklı kanama devam ediyo dedi antibiyotik kullandım. Kullanmaya başlayınca kesildi. Antibiyotik bitti 3-4 gün sonra tekrar lekelenme başladı, tekrar doktora giitm 3 Ay bu şekilde devam etmesi normal dedi ama çok yoğun kanama ağrı hissedersen çabuk gel dedi. Şuan çok minik minik lekelenme var bitecek gibi. Geçer inşallah