Melihaklc Kizlar Rabbim bir kez daha anne olmayi nasip etti gerci daha cok erken ama betada 99 cikti ama eger oyle bi durum varsa bebegim 15 aylik ondada oksapar ve coraspin kullandim kizim emerkende kullanabilirmiyim süte gecer mi bu durumu yasayan varmi
Merve1414 Melihaklc ben emzirirken kullandım ve 28 haftalık olasiya kadar da emzirdim çok yöntemler denedim emzirmeyi bıraktırmak için ama oğlum aşırı düşkündü şimdi 4 yaşında digeride 2 yaşında sagliklilar