busrayldr1 Kızlar Mısır gevreği yaptım ve 1 kaşık ondan aldım. Süt bozulmuş zehir gibiydi. Bebeğe zarar vermismidir? 37+1deyim.
Rabiul busrayldr1 bende geçen gün süt koydum koca bir yudum tam aldım zehir gibiydi hemen koştum tükürdüm yutmadım ağzımı da çalkaladım iyice sorun olmaz sanırım ama siz doktorunuza danışın genede
busrayldr1 Rabiul Bende bilmeden içtim. Ağzımın tadı değişti heralde dedim 1 yudum aldım sadece. Bebegin hareketleri cok iyi. Ama korkuyorum
Rabiul busrayldr1 sorun olacağını sanmıyorum bir kaşık sonuçta ama için rahat etsin doktorunuza danışın isterseniz