minnos1mom Ogretmen_Anne_ bana da silik çizgi var gibi geldi ama bence Pazartesi kan ver direk sonucu öğrenirsin
Mirhas33 Ogretmen_Anne_ benim de çok silikti gözükmeyecek kadar azdı dış gebelik yaşamıştım Allah kimseye vermesin betan daha çok düşük olabilir en doğrusu kan tahlili vermek
Senmsii Mirhas33 Hemen kötüyü soylerek teselli vermeyelim bence testin silik çıkması geç dollenmede işarettir en büyük oranda. Sizede geçmiş olsun
Mirhas33 Senmsii ben dış gebelik olursun demedim zaten test ile dış gebeliğin bir alakası yok beta ile ilgili dış gebelikde de beta artıyor
Senmsii Mirhas33 Evet ama silik diye hemen dış gebelik yaşanacağı anlamına gelmez anne adaylarına hemen bu şekilde kötü deneyimlerimizi paylaşmak dogru değil sadece.