Dilaa63 hayırlı olsun, bende öyleydim ama bende reflü de vardı mide sorunları olanlarda belirtiler daha fazla olabiliyormuş yediklerinize dikkat edin baharatlı yemeklerden uzak durmaya çalışın , yeme sıklığınızı gün içinde bölün birden yüklenmeyin 3 öğün yerine 4 öğün azar azar yiyin mesela