Merhaba arkadaşlar reglim bittikten sonra ovülasyon testine başladım ilk 2-3 gün ince bi çizgi çıkıyordu ama 3. Günün sonunda o çizgi gitti aşırı silik bir çizgi çıkıyor daha önce böyle bir şey başına gelmiş olan var mı yumurtalama olmuş gibi iki çizgi de kırmızı çıkmadı ama öncesinde Tde incesi çizgi var o çizgi gitti 🤷🏻♀️