Kızlar başlıkta da gördüğünüz gibi 39+2 olduk persembe gunu doktoruma gittigimde bebek doğum pozisyonunda suyu kalp atışı gayet güzel 41.haftaya kadar bekleyelim dedi bunca zaman hiç çatı muayenesi yaptırmadı bana bende acaba sezeryan için mi bekletiyor hani acaba çatının dar olup olmadığını neden kontrol etmedi diye bir gün sonrasına başka bir hastaneye gittiğimde ebe bana 3 cm açılmam olduğunu hemen doğuma girmem gerektiğini söyledi korktum o hastaneden o yüzden durmadan kaçtım ( çünkü büyük doğum hastanesi hakkında hiç iyi şeyler duymadım 🙉) kasilmalarim var bir kaç gün önce de pembemsi bir damla akıntı geldi ama ne suyum ne de sancim yok yürüyüş,sıcak duş, korunmasiz ilişki, hurma, Ev temizligi ne varsa deniyorum ama yok olmuyor sizce beklemelimiyim yoksa bu açıklık ile suni sancılı doğum yapayım mı bir yardımcı olurmusunuz🙏