Kızlar selam
36 yasındayım 5 yaşında bir oğlum var.Oğlum ve eşimin yogun isteği üzerine çalışmalara başladık 3.ayda olanlar oldu☺️ pazar gunu regl olacaktım olmadım ptesi oruca niyetlendim normalde adetim şaşmaz asla aksam test yaptım pozt ertesi gun kam 237 cıktı 2 gun sonra 607 cıktı kendı dr yolladım sonucları carsamba gel dedi .
Şimdi çarşambaya muhtemelen kese gözükecektir ama benim içimde bir korku😞😞 kese varmı yokmu kımyasalmı dıs gebelikmi bana çarsamba gunu gelemedı bir türlü böyle yaşayan oldumu?
Desteğinize ihtiyacım❤️❤️