BirCihaN 33+5 haftamdaym karnimda uzun sureeli kasilma ve alt bolgemde baski hissediyorum arada belimde adet sancisina benzer bir sanci da buna eslik ediyor sizce neden kaynakli olabilir ??
Smiley87 BirCihaN bir duş al dinlen canım , duş alınca ve dinlenince geçmiyorsa doğum sancısıdır. Bir de düzenli mi diye dikkat et , düzenli bir şekilde sıklaşıyorsa Doğum sancısıdır
BirCihaN Neroizm Canm iki gun once doktoruma muayne oldum ayni durumu soyledigimde bana erken dogum sancisi olabilir dedi sadece
Neroizm BirCihaN o zaman hemen acilden giris yapin bunlar bana dogum sancisi gibi geldi tarifinizden.
BirCihaN Smiley87 Takip ediyorum canm yarm saatte bir oluyor oldugunda yatiyorsam kalkiyorm ayaktaysam uzaniyorm umarim yalanci sancidir cok erken henuz bebegim icin 😕
Smiley87 BirCihaN yarım saatte bir düzenli oluyorsa riske atma doktora git canım , inşallah yalancıdr
BirCihaN Smiley87 Haklisin canm en iyisi ben acile goruneyim belki nts baglarlar belli olur orada varsa sanci