Merhabalar
Geçen de bi post açmiştim 28 hafta da kontrol için gitmiştim doktor bana bebeğimin yaşamıcagını ve aldırmamı söylemiş .
Başka bir doktora gittim burda bazı hanımlar tavsiye etmişti bugün 29+3 haftalık olmuştuk beş gün önce karnımdan sıvı almışlardı bugün tekrar muayene gitik ve doktor bebeğimin durumu iyi olmadığını test sonuçlarını Pazartesi çıkıcagını ve erken dogurtmak zorunda kalıcagını açıkladı olursa önümüzdeki salı günü sezeryan ile dogum olacağını söyledi ve bana ciğer geliştirici iğne yaptılar eve geldim eve geldiğimden beri sadece bir kez kıpırdadı ondan beri hiç sadece bir kenara toplanıyordu şimdi onu bile hissetmiyorum bu neden olabilir iğne den mı çünkü bugün kadar hep hareket ederdi