Abcdedg Hanımlar süt sağma makinası almak istiyorum eksileri ve artılarıyla hangi markayı tercih ettiniz acaba
iremnur_17 Abcdedg markayı bilmem ama kesinlikle bu göğüse takılanlardan tercih edin oturup sağmak çok zaman kaybettiriyor. E bebekte de var dediklerimden 900₺ gibi bir fiyatı vardı
Rabiul Abcdedg kiwi marka aldım ne kadar kullanacağım ve ne kadar ihtiyacım olacak bilmiyorum o yüzden uygun fiyatlı aldım . ihtiyacıma ve kullanım sıklığım olursa ona göre diğer pahalı markalara yönelmeyi düşünüyorum
Abcdedg Zaten o şekilde düşünüyorum Philips lansinoh pahalı ama değer mi diğer ucuz markalarla aralarında ne gibi fark vardır acaba merak ettiğim konu bu ??
sudedemirr Abcdedg 18 ay bir fiil süt sağmış bir anne olarak, lansinohu tek geçerim bir çok marka kullandım ama en iyisi lansinoh
SenaBM Abcdedg lansinoh çiftli aldım. Ama tek sağıyorum. Çiftli almamın sebebi gücünün daha fazla olması. Öneri üzerine o şekilde aldım