Smyy60 Ben 27 haftalık erken doğum yaptım 35+4 olarak görünüyor uygulamamda bebebegim 57 gündür kuvezde acaba ne zaman biboronla emeye başlar
Canan-_16 Smyy60 neden erken doğum yaptın geçmiş olsun öncelikle bu bebeğin emme refleksine bağlı kuzum
Canan-_16 Smyy60 çok geçmiş olsın cnm bende 30 haftalık erken doğum yapmıştım ama malesef emziremedim hiç emme refleks yoktu mama verdim biberonda
Smyy60 Canan-_16 benimkine eme refleksi yok diye biboronla bile vermiyolar kuvezde benimki alıyor ama hemen yoruluyor benim bide sütüm yok gibi bişey gelmiyor ama göğsü alıyor biborunu da ama yoruluyor çabuk şırıngayla veriyolar bayadir