Sıvı safra gelmesinin nedeni midenizde bir şey yok o yüzden. Daha 10 haftalıksınız gebelik zehirlenmesi de olamaz. Ben çok kustum ilk hamileliğimde progestanı ağızdan alıyordum o mide bulantısı yapıyormuş. Hormonlar tavan o nedenle oluyor korkulacak bir şey yok. Limonlu su gibi bir şey yapın kraker yeyin. Acile giderseniz bugün çok sıvı kaybettiğinizden serum bağlarlar bi de prilam bulantı hapı var çok iyi geliyor hamilelere özel üretilmiş onu yazar doktor hem rahatlarsınız kendinize eziyet etmeyin. Ama korkmayın da bazı arkadaşlar yazmışlar ama alakalı olan bi tek gebelik zehirlenmesi o da 20 den önce olmaz