Kahvemsi-05 ben çok şükür hiçbir şeyden tiksinmedim normalde nasıl yiyorsam yemeye devam ettim normalde de sağlıklı beslenirim öyle ekmeğim abur cuburum yoktur değerlerim hep normal çıkar. Ona rağmen bazen sol bacağım öyle ağrıyor ki topallayarak yürüyorum. yine de magnezyum kalsiyum eksikliği sıkıntısı yaşadım bir aydir magnezyum ve süt içiyorum