Melek-10 Merhaba arkadaşlar doğum ücretleriniz ne kadar? Bize Balıkesir biraz yüksek geldi yani gittiğimiz doktor ama genel ne durumda merak ettim açıkçası
Zngldk67 Melek-10 Zonguldaktayım 1hafta sonra sezeryan olacağım mesai saatleri içerisinde olursa 13,mesai saatleri dışında olursa 16 dediler
Yaprakdokumuseverr Melek-10 pendik medipol zorunlu sezaryen 20 bin , normal doğum 16 bin , ssvd 28 bin , suya ssvd 40 bin
Busetasm Melek-10 bu ne gerçekten ya 😏 şoklardayım bu fiyatlara doğum bilmiyorum ama çok fazla geliyor bana .. Allah yardımcınız olsun gerçekten
Svy Melek-10 Merhaba bende Balıkesir de sevgi hastanesinde sezeryan olucam doktorunuz kim acaba bize doğum ücreti 47.500 dendi baya fazla geldi
Melek-10 Busetasm evet bizde inanın şok olduk ama riskli bi gebelik geçiriyorum o yüzden de doktorumu artık değiştirmek istemiyorum:( napacağımız bakalım hayırlısı
Melek-10 nur0928 özel klinik sanırım sizinde o yüzden fiyatlar bir tık daha yüksek oluyor bizim de öyle çünkü özel klinik anlaşmalı hastahanede doğum olacak
Zeyneptayfun Eskişehir’de geçen ay 24 dü bu ay 27 olmuş 🤣 Biz doğrurana kadar 35 i geçecek sanırım 🤣🤣
Melek-10 Zeyneptayfun evet her an her şey olabilir biz takibe başladıktan bir süre sonra sormuştuk 19 demişlerdi 2 ay önce 37.500 duyunca baya bi şok olduk 😁
GulistanMelek En pahalı alanya diye düsünüyordum fiyatlar her yerde yüksekmis ya saka gibi gercekden alanyada 25 bin