Aselikra bebek haftasına göre zayıftır ve normale yetişmesi için çaba gösterirsiniz anlarım. Ama kilo inanın ki gereksiz.. İlk çocuğum 3,260 doğdu.. Ortalama bi kilo bu. Ama bin maşallah hala kolay kolay hasta olmaz. Vücut direnci yüksektir.. Sütüm yaradı. Diş döneminden önce tostopalak bişey oldu, diş çıkarken yine süzüldü. Sonra yürüdü etti derken şimdi kilosu da boyu da gayet yerinde. Kilolu bebek doğurmak maharet değil. Burda söylenen 5 kilo doğurdum yalanına da inanmayın. Bilinçaltınızı kirletmeyin 🙏❤️