iremnur_17 Zeynep123321 önce suratından anladık biz sonra gözlere vurdu en sonda gözlerinden gitti giderken. Şüpheniz varsa doktora götürmelisiniz
Meyranas Zeynep123321 gözler vücud bide uyanmaması bnm oğlumun ne vücudunda ne gözlerinde sarılığa dair bişi yoktu uyanmamasından dolayı hastaneye gittik sarılığı yüksek çıktı yatış verdiler. Her bebekte farklılık gösteriyor
mombarbie_ Zeynep123321 benimkinin tüm vücudunda belli oluyordu 14tu derecesi 3 gunlukken bol bol emzirmen lazım hala düşmedi bizim azda olsa var 23 günlük oldu
Meyranas Zeynep123321 sarılık olduğu zaman emziremiyorsunki çünkü uyanmıyor yani saat başı emzirmeme rağmen bi anda sarılık oldu mamada veriyordum hani
iremnur_17 Zeynep123321 mama verdim ben meğer sütüm yetmiyormuş mama başlayınca sarılığı geçti ee tabi 2 kere de Işın tedavisi aldık
Minigiim-vebenn52 Zeynep123321 eğer sütün yetiyorsa bir saatte bir emzir sarılık değeri düşer ama eğer sütün azsa mama takviyesi de ver bazıları sütü olsa da daha çabuk toplaması adına mama veriyor ama doktorlar sütün varsa önermiyorlar
antk_05 Zeynep123321 hem gözleri hem suratı sararmıştı ve çok zor uyanıyordu. 3 gün saat başı emzirince düşmüştü çok şükür onun haricinde bir şey yapmadım. Sütünün artması için beslenmene dikkat edebilirsin.
Tugce-89 Benimde oğlum sarılık olmuştu bol vol emzir demişti doktor sonra mama al ver dedi ama benim oğlum mamayı yemedi
Limonis Ya evet benimkinin de gözlerinin beyazı sararmış burnu ve yüzü de 4 saattir yatıyor az önce uyuduğu yerde süt verdim hala uyanmadı nasıl uyandırcaz emzircez ? Her yolu denedim açmadığıö mıncıklamadığım yeri kalmadı 🫤
Minigiim-vebenn52 Limonis uyanmadan emiyor mu ? Kaç günlük bebiş dört saat aç kalması çok fazla yeni doğan ise
Alan_Yeliz Limonis sarılığı yüksekse uyanmaz uykudan halı olmuyo çünkü 4 saat çok uzun bı sure uyutmak siz bence doktora götürün ilk olarak sonra söylenenleri yapın Allh kolaylık versin
E_E1996 Zeynep123321 mrb evet benimde oğlum doğunca gözlerinin beyaz kısmında hafif sarımsı bir alt ton fark ediliyordu bı bitki var kaynanam iç sütüne geçer dedi iki üç gün içtim ve maşallah geçti çok şükür 🥹