Drygrrs 71eda akjnti renkli mi şeffaf mi . Şeffaf olan bende de oluyor ara sıra az az . Hiç takılmadım progestan koyuyorum ya belki birazda o yapiyo siye düşünüyorum. Aklınızı çok kasirtiriyorsa doktora sorun bence ..
Celinnnn 71eda yok moralini yüksek tut. Akıntı normal sadece doktoruna bilgi ver akıntıyla ilgili. Sonucu güzel olcak
71eda Celinnnn bilgi verdim kanama olmadıkça sorun yok diyor geçiştirdi bir gebelik kaybım var 16 haftalık ikinciye hamileyim bunda önlem amaçlı serklaj yaptırdım ama şimid bu durumla karşılaştım çok üzgünüm
Drygrrs 71eda o oluyor ara ara ya cogalmadikca takilmayin bencede . yine de takipçi olun doktorlara bakmayın onlara göre sorun yok .. serklaja da gerek yok evine git dedi bana ertesi gün acil gittim ..
71eda Normalde çamaşırıma gelen bi akıntı yok her lavobaya gitmemde birden ılık. Birsey geliyor bakıyorum aynı akıntı
Narineee 71eda yok hayır canım ama normal de yaşıyorum bunu bazen afedersin sünüp gelen bir akinti sarı sarı bazen normal parça gibi ama sorun olmaz korkma bana da doktorum dedi kanama olmadığı müddetçe gelme
71eda Narineee banada öyle dedi kanama olmadıkça sıkıntı yok dedi adet sancısına benzer agrın olursa alt tarafta baskı çok olursa gel dedi zaten dikişin olduğu yere kadar rahim açılmış benim 😒dikiş tutuyormuş sadece bebeğimi
Narineee 71eda işte canım kalkma uzanmaya bak bak ben progestan kullanıyorum şuan oda gece yatmadan bir tane sen daha dikişlisin dikkat etmen lazım
Narineee 71eda benimki de tam tersi sağ da sol çok rahat ama sağ tarafım felç gibi hep orda oynuyor orda ağırlık