Beyzanur_1919 bende adetime 6 gün kala evde test yapmıştm silik çıktı kasık ağrılarm oldu bıçak saplanması gibi hastaneye gittim 478 çıktı
Bundan önce bi gebelik daha geçirdm ama onda hiç böyle şeyler hissetmedim düşük oldu zaten
Büyük ihtimalle gebesin canımm gögüslerde hassasiyet ve kasık ağrısı başlıca belirtileri oluyor