Sufim Arkadaşlar ben 32.haftamda çalışabilir raporu aldım ve muhasebeye teslim ettim 35.haftaya girdim ve geçen gün muhasebecim hastanenin sisteme çalışamaz olarak girdiğini söylüyor .Bende hastaneyi aradım hasta hizmetleri ile görüştüm böyle birleyen olmadığını çalışabilir olarak girdiğini ve belgeyi tekrar yolladılar çalışabilir yazıyordu gerçekten Pendik sgk yı arayın dediler aradım TC mi söyledim ve onlarda aynı şeyi söylediler . Yine muhasebeye gittim çalışamaz olarak görünüyor rapor başlama tarihi 10.12.2018 olarak görünüyor dedi( ki bende bu tarihte aldım çalışabilir raporunu ) sonra tekrar gidip Alo 170 i aradım onlarda aynı şekilde sistemde çalışabilir olarak geçtiğini söyledi . Ben şeyi çok merak ediyorum acaba muhasebenin bunun üstünde oynama imkanı var mı çalıştığım günlerin ödemesini yapmamak için mi bunca uğraştırdılar beni .bilen bir kişi beni aydınlatabilir mi ???
Emell Sufim dedigin gibi bi alicenhiz oyunu ceviriyor olabilirler. 3 haftadir sisteme hic bakmamislar mi? Ne kadar sacma ya.3 hafta calisabikir sonra calisamaz a mi donmus
Fbd Sufim çalışabilir yazıyorsa üstüne oynasa da oynamasa da sistemsel hiç birşey yapamazlar 170 çalışabilir diyorsa muhasebeci gitsin istifa etsin 😊 valla paranın üstüne yatarlarsa bi şikayete bakar
Sufim Emell hiç birşey anlamadım açmış bana sgk sistemini sözde ne çalışabilir yazıyor ne de çalışamaz ..
Emell Sufim ee net bi ibare yok ise nerden cikarmis calisamaz oldugunu. Resmi rapor var ya. Ben hic anlamiyorum su muhasebeyi.
Sufim [bilinmeyen] evet görüştüm 170 bile aradığımı söyledim gidip tekrar muhasebe ile görüştüm 170 ile görüştüğümü söyledim tamam bir kaç gün daha bekleyelim dedi. Belki düzelir dedi dalga geçer gibi 🙄 kurcaladığımı görünce tabi