Aleynablkas benim de ilk hamileliğim. Normal doğum istiyorum. Aksi bi durum gelismedikce , bebeğin gelişi de normal olursa Allah’ın izniyle normal olmasını istiyorum. Sonlara yaklaştıkça korkmuyor değilim ama sonuçta ne normal ne de sezeryan ikisini de deneyimlemedim. Herkesin tecrübesi farklı. Hiçbirini yasamadan bilemeyeceğiz. Allah yardımcımız olsun. Allah sağlıkla sıhhatle kolaylıkla evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin 🌸