Rflnlr Merhabalar, bat 18 Mart bugün saat erken gebelik testi yaptım böyle çıktı .Test bozuk mu yoksa kuruma çizgisi mi daha önce böyle hiç olmadı ama
Sevvalll42 Rflnlr Sizce benimkinde varmı bugün bi çok yere attım ama yinede sorasım geliyo var diyende oldu yok diyende 😊
Mommya Rflnlr kız inşallah bende de vardır test sipariş ettim bir türlü gelmedi çatlıycam 🥲🥲 gerçi daha adetime varda olsun
Rflnlr Mommya İnşallah vardır çok erken test yapmaya başlayınca negatif çıkıyor bu sefer üzülüyoruz son birkaç gün en iyisi bence
sacmalamakizim Rflnlr Bence var canım hemen çıktıysa 😊 benimde bat 18 3 gün önce öğrendim erken gebelik testiyle. 😌