İlk gebeliğim 32 haftada erken doğum oldu kendi kendine suyum geldi erken olduğu için yatışım perinata yapıldı o gece sanki o vajinamın yan kemikleri açılıyormuş gibi ağrılarım oldu ama tölere edilebilirdi sık tuvalet ihtiyacı hissettim belim agrıyordu meğer doguruyormuşum ilk ve küçük olduğu için bilemedim sabahına sancım daha 60 ken 9 cm acilmamla acil doğuma indim bebek kendi doğmayı tercih etti diyebilirim ama doktor doğum anında kesti maalesef neden kesti hala anlamıyorum bazen bebek zorlanırsa kesiyorlarmış şimdi 2. Doğumumu bekliyorum inşallah bu sefer zamanında kucağıma alırım 24 haftalığım daha