sukran0046 tek bende sanıyorum dün hastaneye gidene kadar hiçbir şeyim yoktu yardım almadan kötü bir şekilde kalktıktan sonra başladı çok kötü acı ağrı çekiyorum dünden beri ilaç biraz hafifletti ama az bı iş yapinca geri başlıyor
Sola yatınca hafifletiyor biraz 😢 birde tam sağ göğüsün altı batıyor ve bebek oraya baskı yapıyor