buseyusuf27 Melos066 normal süt beyazı gbı gelıyor bazen sümüksü bazen su gibi gelıyor 21 haftadayım doğuma kdr devam edıyor vucut dıs mıkroplara karsı vucudu koruyor enfeksıyon vs olmasın dıye
Melos066 buseyusuf27 evet ya 20li haftalardan beri var ama bu kadar sık deildi şimdi daha sık ve yoğun artık
buseyusuf27 Melos066 vla öyle dün bnyo yaptım cıktım gıyındım 30dk olmadı bı akıntım oldu ustumdekı esofmana kdr gectı bıdha cıkardm degstım yanı okdr kötü bsy kı acaba gunluk ped mı taksam dıyorm bazen dısarda olsam yandım yanı
Vandb buseyusuf27 ben dışarı çıkarken günlük ped kullanıyorum mecbur çünkü gerçekten sıkıntı evde sürekli çamaşır değişimi oluyor ama dışarıda öyle bir şansımız yok
Melos066 buseyusuf27 benim doktorum takma dedi o perisan ediyo zaten beni rahim ağzının hava almasi lazım dedi ay evet bende sizin gibi çok rahatsız oluyorum