Merhabalar 17 haftalık hamileyim bugün doktor randevum vardı. Doktor ultrasonda penise benzer bir görüntü gördüğünü söyledi hatta biz de öyle gördük ama yine de % 80 kız gibi geliyor o çıkıntılar klitoris dudakları gibi sonradan kapanabilir dedi. Bu haliyle penise benziyor da dedi . Yani hem böyle karışık yorumlayıp hem % 80 kız gibi demesi bize mantıksız geldi. Böyle yorumlarla karşılaştınız mı hiç? Doktorum kız bebek istediğimizi biliyordu buna nazaran mı böyle bir yorum yaptı sizce?