Appleseedblackseed Kızlar iyi geceler 35+3 deyim bu akşam iftar sonrası şiddetli bel ağrısı ile hastaneye geldim yatış verdiler 1 cm açıklığım varmış şimdi doğumu durdurmak için ilaç ve serum verdiler lütfen dua edin en azından bir hafta daha dursun bebeğim
Babykalamar Appleseedblackseed durur kuzum korkma benimde 35 de nst de sancim vardi ben hissetmiyodum acikligimda vardi uc gun fitil kullandim. oglum zorla suni sanciyla geldi 39 da korkma
yagmurrrra Appleseedblackseed benim 35de açılmam oldu bende ağrıyla hastaneye gitmiştim düzensiz sancılarda çıkmıştı doktorum bebeğin gelişimini tamamladığını söylemişti doğsada küveze girmez demişti bekleyelim durdurmaya çalışmıcam demişti 1 hafta sonra 36da doğurdum dediği gibide oldu küveze girmedi
ilkgozagrim__ Appleseedblackseed benimde şiddetli bel ağrım var 3 gündür ama dünden beri ölüyorum ağrıdan 21 inde gidicem söylicem bel ağrısı geçmezse 35+1 iz şuan 12 den sonra 35+2 olucaz Allah izin verirse
Appleseedblackseed yagmurrrra önlem amaçlı akciğer geliştirici iğne vurdular bakalım bu gece buradayız inşallah biraz daha dayanır bebeğim