Temmuzmucizesi26 ilkgozagrim__ ne deyim inşallah bu kadar zorluğun karşısını doğumda alırız bi avaz da doğururuz inşallah
Tgce_28 Benim de bugün ağrım çok oldu karnım ağrıyor gaz sancısı ağrısı gibi regl ağrısı gibi bir değişik ilk defa yaşıyorum geçsin diye bekledim öğleden beri ama tamamen geçmiş değil doktora gorunmelimiyim yoksa normal mi böyle olmasi
Temmuzmucizesi26 Tgce_28 sizin doğumda yaklaşmış riske atmayın yarına kadar hala devam ederse kontrol edin kendinizi bence bi acile gidin ne olur ne olmaz
antk_05 Tgce_28 Dinlenince de devam ediyorsa gidin bi nst bakarlar doğum sancıları olabilir bide dk tutun doğum sancısıysa düzenli geliyor
antk_05 Temmuzmucizesi26 ben büyük pilates topuyla egzersizler yapıyordum ağrılarım biraz hafifliyordu. YouTube da Elçin Demirel var onun egzersiz videolarını yapabilirsin normal doğum istiyorsan onun için de büyük kolaylık oluyor
Temmuzmucizesi26 antk_05 evet normal düşünüyoruz şimdilik her şey normali gösteriyor zaten hareketi seviyor bedenim deneyeceğim inşallah teşekkür ederim
Tgce_28 antk_05 aslında düzenli değil devamlı bir ağrı var sancı olup rahatlama olsa doğum belirtisi tam olraak diyeceğim ama yok sürekli bir ağrım var karnimda
eyy Temmuzmucizesi26 aynılarını ben de yaşıyorum yirminci haftaların başından beri bazen iki bacağımın arasından böyle sanki vajinamdan kırılıp ikiye ayrılacakmışım gibi hissediyorum vücut genişlemeye çalıştığı için oluyomuş bildiğim kadarıyla ama gerçekten çok zorlanıyorum 😒 yattığım yerde dönmek çok zor oturduğum yerden kalkmak çok zor yürümek zor 😒
Moonfaced Temmuzmucizesi26 10. Haftada başladı benim 19. Haftadayım bazen kitlenip kalıyorum sağımdan soluma dönerken bile belim acıyor çok ayakta kalınca kalçama bişey saplanıyor seni çok iyi anlıyorum magnezyum kullanıyorum birazda olsa iyi geliyor
Nurmeryem Temmuzmucizesi26 benim de 32 de başlamıştı yürüyemez haldeydim doktorum magzenyuma başlamıştı iyi gelmişti şuan 37+1 deyim magnezyumu 36 birakiyosunuz bırakınca yine eskisi gibi oldu. Doğuma 9 gün kaldı sabır ediyorum.