adigemerve bunu hususi sordum stajerler giriyormuş. Bi sıkıntı olursa uzman doktoru cagırıyolarmış. 3 kontrole gittim. 3.den sonra vazgeçtim oraya gitmekten. Gittiğim doktor iyiydi,en son gittiğimde asistan beni korkuttu acıkcası. Cok bilgisizdi. Sezeryan dogum yapacagım için vazgeçtim. Ama hastane cok güzel orası ayrı tabi.