NazliBlt Geçen hafta bende çilek aşerdim valla manavda gördüm o an alamadım sonrasında eşime aldırdım 😊 karadut aşerdim onu da bulamadık işte dondurulmuş buldu eşim sonunda 🥰🍓
EmraheydaBier Ashdjj ya bende erik istiyorum hemde deli gibi eşim gece gündüzz arıyo ama bulamadık uyuyamıyorum uyuduğum zaman rüyama giriyo nerde buldunuz nasıl olduğu önemli değil yemem lazım aşırı istiyorum😆😆
Ashdjj EmraheydaBier nette aşeriyorum diye site var ordan girerseniz var 50 tl civarı fiyatı vardı istediğiniz meyve var
Gzmerdm Beyzagzn dogru bız yasadık valla bende degılde abımın eşi canı çilek isteyip tezgahtan almıstı ve elını gozune surmustu yigenımın goz kapagı ustu kızarık dogru suan 20 yasında cılek mevsımınde gozunun ustunde cılek çıkıyo
sonsuzmasalim Haleserkan bana sadece su tadi geliyor mevsiminde olmayinca ama madem aserdin ye gayri nefsin dursun🙈🙈
Krispiim16 Haleserkan ben aşermiştim canım buldum da var satılıyor marketlerde lezzeti de beğenmiştim yani o an güzel gelmişti
Ashdjj Haleserkan kıpkırmızı idi ama karpuz tadından çok su tadı aldım resmen kaç tane kestiysek iyi çıkmadı en iyisi buydu dedi eşim ve 40 TL’de para vermiş o kadar paraya değmez ama nefis işte ;)
Ceylanim Ashdjj Haleserkan pazaralrda var gecen hafta oglum istio die aldim bi kutusu 10 lira falandi mevsime gore uygun bide 😊😊