Esrashshshssh 3 antibiyotik bende kullandım kuzenim diş doktoru cekmenin riskli oldugunu söyledi 3.gün fayda etmeye basladı 3 gün ne cektim ama snra karanfil yağı onermişlerdi onu sürüncede baya rahatladım uyusturuyordu resmen bir sise aldım artık evden eksik etmem o yagı